Στις μέρες μας τα social media όπως το Facebook, το Youtube, το Linkedin, και το Twitter προσεγγίζουν το ιδανικό μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης για την επιχείρησή σας.

Τα social media στο σύνολό τους, αλλά και το facebook ειδικότερα, καταλαμβάνουν μεγάλο χρόνο στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν την επιτυχία που θα περίμεναν στα social media.

Ας δούμε όμως παρακάτω ποια μπορεί να είναι τελικά τα προβλήματα:

Οι χρήστες δε γνωρίζουν την ύπαρξη των account σας

Το να διατηρείτε κάποιο account στις social πλατφόρμες δεν είναι αρκετό. Προκειμένου ο κόσμος να μάθει για τη σελίδα σας και να μπει στη διαδικασία να ενδιαφερθεί πρέπει να «ανεβάζετε» φρέσκο και δημιουργικό περιεχόμενο και να το ανανεώνετε συχνά.  Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε μια social πλατφόρμα και να κατανοείτε πως είναι ένα μέσο άμεσης επικοινωνίας και interaction με τους χρήστες. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε λίγα social media και να τα χρησιμοποιείτε σωστά.

Δε έχουν λόγο να σας ακολουθήσουν

Οι λόγοι για τους οποίους ένας χρήστης βρίσκει χρήσιμο το να ακολουθήσει μία εταιρεία στα social media είναι αρκετοί. Οι χρήστες θέλουν να διασκεδάζουν, να έχουν προνόμια που άλλοι δεν έχουν και να παίρνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με το brand. Κάντε τις ανάλογες social ενέργειες ώστε οι followers σας να νιώθουν ότι έχουν προσωπική σχέση με το brand σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δίνετε exclusive content σε όσους σας ακολουθούν στα social media ή να μπαίνετε σε ανοιχτή συζήτηση μαζί τους, ώστε να παίρνουν άμεση απάντηση σε όλες τις απορίες τους.

Το account σας λειτουργεί εντελώς προωθητικά

Εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύ προωθητικό, το πιθανότερο είναι να λειτουργεί απωθητικά προς τους fans σας. Η παρουσία μιας εταιρείας στα social media πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική, να έχει προσωπικό τόνο και να δημιουργεί στενή σχέση με τους χρήστες που την ακολουθούν.

Δίνετε το ίδιο content σε όλα τα Social Media Networks

Ο καθένας μπορεί να παρατηρήσει πως ένα brand κάνει ένα απλό copy & paste σε όλα τα social media που διατηρεί. Διαφορετικό content έχει επιτυχία στο Facebook και διαφορετικό στο Twitter. Δεν είναι κακό να υπάρχει επικάλυψη περιεχομένου, ίσα ίσα που είναι απολύτως φυσιολογικό και επιβάλλεται να υπάρχει συνοχή στο content ενός brand, αλλά το ύφος του κάθε Social Media Network είναι διαφορετικό και γι’ αυτό απαιτείται διαφορετική προσέγγιση.